joi, 28 iunie 2012

De ce te iubesc?

Nu stiu cum am ajuns sa-mi pun intrebarea asta.
De ce te iubesc eu pe tine?
Poate pentru ca stiu ca ma iubesti inapoi :'3
Poate pentru ca acolo unde altii au lovit si au scuipat, tu ai sarutat si ai mangaiat [serios, daca interpreteaza careva... Fuck you. Just fuck you! :| ]
Poate pentru ca ma accepti pentru cine sunt
Poate pentru ca nu pot sta încruntata cand esti langa mine
Poate pentru ca stiu ca iti pot spune orice
Poate pentru ca atunci cand altii m-au parasit, tu m-ai batut pe spate si mi-ai zis ca o sa fie OK, ca tu nu o sa pleci de langa mine.
Poate si pentru ca te-ai tinut de cuvant.
Poate pentru ca stii cum ma simt, pentru ca ai trecut, printre altele, si prin ce am trecut eu.
Poate pentru ca mereu m-ai facut sa zambesc, oricat de rau era totul din perspectiva mea.
Poate pentru ca ai fost mereu acolo sa-mi dai o imbratisare si sa-mi iei gandul de la tot ce realizam ulterior ca e neimportant.
Poate pentru ca si atunci cand spui ceva aiurea, tot esti nostima! :'3
Poate pentru ca gasesc in tine tot: un sfatuitor, un shoulder to cry on, un hugattack-er xD, dar cel mai important un prieten
Poate si astea sunt motive...
Dar nu cred ca niciunul are o pondere mare.
De ce te iubesc eu pe tine?
Nu stiu.
Dar te iubesc enorm! :'3.
Mâțo, de tine vorbesc xD
Tie vreau sa-ti multumesc pe aceasta cale pentru.. tot! Multumesc! Sincer.. Din inima mea, multumesc!

Un comentariu:

  1. http://bumble-bee-x.blogspot.ro/2012/07/leapsaaaaaaaaaa.html - Am o leapșă pentru tine :) .

    RăspundețiȘtergere