marți, 20 martie 2012

Unde dai si unde crapa

Incercand sa ranesc o persoana care m-a ranit, am "dat" involuntar intr-o persoana pe care nici in ruptul capului nu as fi intentionat sa fac sa sufere.
Simply... Fuck.
And to make things even worse.. Am un talent: in momentele CRITICE, orice zic face situatia si mai rea.. Bineinteles, cand ii ajut pe altii, pentru ei merge perfect.. Pentru mine, agraveaza..
Fuckfuckfuckfuckfuck.

Iubita.. Tin la tine mai mult ca la orice pe lume.. Simplul gand ca
te-as putea pierde m-a facut sa plang toata seara, pana la mesajul tau.
Insemni atat de mult pentru mine, nu stiu cum as putea s-o transpun in
cuvinte. Incerc, pentru ca acum, cuvintele sunt singura noastra cale de
comunicare, singura mea sansa de a-ti arata ca esti speciala pentru mi-
ne. Iti pot repeta la nesfarsit faptul ca te iubesc, tot ce pot spera e ca ma
crezi. As urla cat m-ar tine plamanii ca te iubesc, insa nu m-ai auzi. Daca
ma crezi totusi ca urlu, o fac; atat de tare, pentru tine, cat sa MA AUZI.
Acolo, departe unde esti tu, departe de mine, departe de puterea mea de
a te convinge cat te iubesc, as vrea sa auzi cat tin la tine.
De-aceea insirui aici cuvinte.. Poate lipsite de sens, dar izvorate din inima.
Asta e modalitatea mea de a striga, sa ma auda toata lumea, sa ma auzi si
TU.
IFLY, Andra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu