marți, 20 martie 2012

?

De ce nu am facut nimic pentru a impiedica finalul acesta tragic, cu scena in iz de sange si actorul principal, otravit?

De ce nu am tipat, urlat, de ce nu m-am zbatut sa schimb scenariul?

De ce nu am realizat asta la inceput?


Poate ca e mai bine asa..
Incerc sa gandesc pozitiv..
Cine stie, poate asta e maretul plan al lui Dumnezeu pentru mine.. Se spune ca El nu-ti da mai mult decat poti indura... Poate trebuie sa realizez cat de puternica sunt, avand in vedere ca imi trebuie rezistenta la maximum acum.. Tot despre El se spune ca Ii pune la incercare pe cei pe care Ii iubeste.. Nu stiu daca doar imi pare mult, sau daca ar trebui sa ma simt iubita!

De ce trebuie sa ma cobor la nivelul emotiilor? Sa-mi traiesc sentimentele atat de intens?
De ce trebuie sa simt fiorii cand persoana aceea care respira rautate prin toti porii e langa mine?
De ce nu pot avea si eu un buton din acela, apas o data si-mi tai toate sentimentele?
De ce sunt atat de idioata incat pun la suflet tot?

De ce nu mi-am dat seama mai devreme de ce e in jurul meu? De ce nu am schimbat scenariul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu