marți, 27 martie 2012

Ipocrizie

Imi place falsa grija pe care mi-o cica poarta multi [nu toti - la unii e pe bune. Pacat ca ii numar de doua ori pe o mana.]. Ma amuza. Modul in care atunci cand sunt trista, tre` sa fiu vesela [d'accord avec vous!] si atunci cand sunt vesela.. De ce nu sunt ca de obicei, in speta cu moralul la pamant.. [See what I mean?!]
De ce? Pentru ca oamenii te pot controla mai usor intr-un moment de slabiciune. [Pacat ca m-am obisnuit sa nu las garda jos.. Pacat pentru ei, adica.]
Imi place cum toti din jurul meu cred ca ma duc de nas.. imi place sa vad cum oamenii se straduiesc sa ma duca cu zaharelu`, cu o vorba buna, ca, de!, poate-poate-o tine..
Well, all I can say is: Dance for me puppets! Go ahead, amuse me. Crave my attention. Si poate ma uit :3. La urma urmei, te uiti la c***t inainte sa-l eviti, nu esti de acord?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu