luni, 25 februarie 2013

M-ai surprins, si eu la randu-mi, m-am surprins pe mine insumi

Zilele astea am avut parte de un .. "soc" pare adecvat >_>. Da, de un soc emotional.
Unul din cele mai frumoase pe care le-am avut in viata mea! :3
Atunci cand ma simteam oribil. Si Cristina mi-a trimis un mesaj : "Ti s-a intamplat ceva? Esti OK?" Mereu ma intreaba ce am. De obicei, pentru ca i se pare ca am ceva. Azi, pentru ca a simtit ca am ceva.
Cand Davide si Bogdan ma "trageau de limba" ce am, ca "am doi psihologi aici, pot vorbi" "Dar e o poveste lunga" "Avem timp.''
Azi, mi-am dat seama.. ca nu e chiar cum credeam eu.
Azi mi-am dat seama ca am pe cineva langa mine. Ca exista mereu cineva care se uita la mine si-mi zice "Duda.. Eu vad ca nu esti OK. Zi-mi ce ai, daca vrei sa vorbesti despre asta". Si cand nu ma pot vedea cu unul, ma ia altul in primire.
Azi mi-am dat seama.. Ca nu sunt singura. Nu mai sunt singura.
Azi m-ai surprins. Mi-ai fost alaturi, nu din obligatie, ci pentru ca ai vrut.
Azi m-am suprins pe mine insumi. Am plans. De fericire, stiind ca acum am un umar pe care sa plang la nevoie, o mana care sa ma mangaie si brate care sa ma ia in brate.
De-as putea zilnic plange asa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu