luni, 25 februarie 2013

"I don`t wanna fall asleep cause I`ll miss you, babe"

Dintr-un motiv care-mi scapa, mi-am adus aminte de melodia celor de la Aerosmith, I Don`t Wanna Miss A Thing.
Ma gandeam cat ma identific si nu prea cu ea.
Nu, nu vreau sa adorm. Si nu pentru ca "nu vreau sa ratez nimic". Din potriva. Vreau sa evadez, sa fug. Dar nu am unde. Aseara m-ai bantuit. Nu mai vreau sa adorm de atunci.
M-am trezit brusc. Cinci dimineata. Mi-am dat seama ca sunt pe punctul de a plange.
M-ai ranit in vis. Mai rau decat m-ai ranit in viata reala. Dar macar in vis a fost o lovitura puternica, si atat. In viata de zi cu zi, nu ''dai'' foarte tare in mine, dar deja mi s-a invetit locul. Sangereaza.
Te rog.. Ai mila de mine.. Lasa-mi un ragaz macar in somn. Nu vreau, nu mai vreau sa adorm cu tine in gand, sa te visez, sa ma trezesc cu tine in gand.
Revin. Cinci dimineata. Vroiam sa iti dau un mesaj. M-am abtinut, am zis ca nu vreau sa te trezesc. Internetul cazuse. Nu ti-am putut scrie. Ulterior, dupa ce am mai prins o ora de somn, mi-am dat seama cat de pueril era sa ma comport. As fi fost ca un copil mic, care plange de ceva vreme pentru bomboana pe care a scapat-o pe jos, de si mama ii intinde un pumn de alte bomboane. "Si totusi", ma gandeam eu, "ce ar fi fost daca? Daca ti-as fi scris, ce s-ar fi intamplat? Mi-ai fi raspuns? Nu as putea sa iti scriu acum, prefacandu-ma ca sunt in aceeasi stare de semi-constienta ca azi dimineata? Sa vad ce am de castigat?"
Nu stiu ce a fost cu mine.. Sper in continuare ca a fost oboseala cea care m-a facut sa reactionez asa, si nu TU. Eu nu sunt asa. Sau.. sunt.. Eu nu te vreau in viata mea, dar te cer. Cand nu te vad, imi lipsesti, cand am ocazia de a te vedea, o iau pe alt drum.
Nu stiu cine sunt.. Nu mai stiu.. Am ametit..
Hmm.. Cred ca era totusi oboseala. Pentru ca si acum am aceeasi reactie.. "Oare sa postez asta? Dar.. Daca vezi.. Dar poate nici nu stii de existenta acestui blogulet. Sau, daca stii? Oare daca ai citi asta, te-ai simti? Sau ai crede ca e vorba despre alt cineva? M-ai lua in serios acum? Ai schimba ceva?". Da, e oboseala. Ah, stai.. Din nou, factorul "Tu" apare. Rahat :/.

Hmm.. Aveam de mult un citat.. In sfarsit, am gasit momentul oportun sa il postez :}.
"Dying, but not allowed to die"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu