duminică, 30 decembrie 2012

Retrostpectiva anului 2012

Am vazut pe Facebook multe fotografii cu "retrospectiva anului 2012 pentru X". Personal, prefer sa folosesc un creion si o foaie de hartie, respectiv un blog ulterior, in favoarea unei aplicatii, intrucat EU stiu ce a insemnat o perioada pentru mine, si nu 4 fotografii aleatorii pe care sa le aleaga Facebook de pe profilul meu.
Ce mi-a adus 2012 [in ordine relativ cronologica]
-> cursurile de japoneza, unde, pe langa o multitudine de cunostiinte asimilate, mi-am cunoscut si cea care va deveni ulterior cea mai buna prietena a mea.
-> ziua mea. Mai bine spus, wee-end-ul zilei mele, deoarece, cum ziua mea pica duminica, parintii mei mi-au pus la dispozitie tot week-end-ul. Yay, 15 ani! ^_^
-> Ultimul Clopotel si banchetul de sfarsit de a 8-a, unde, desi am spus si am crezut cu tarie ca imi va fi indiferent, recunosc ca am plans. La urma urmei, era "the end of an era", se termina gimnaziul si cu el tot ce a most mai -relativ- usor.
-> examene, evaluarile nationale, tezele unice sau cum mama ma-sii s-or numi, nici atunci si nici acum nu stiu; unde am facut mai putin decat puteam, dar in final am fost multumita de mine.
-> vacanta de vara. Cea mai frumoasa de pana acum! Tin si acum minte ziua in care am fost cu Cristina la Pietre, cu bicicletele, oboseala resimtita, pauza atat de mult asteptata, snitelelea alea atat de buneee!, drumul de 10 minute la coborare care mi-au oferit o senzatie euforica, facand tot urcusul sa merite. Bineinteles, au fost multe alte momente frumoase in vacanta, imi permit sa spun ca unul pentru fiecare zi, pe care insa nu stau sa le insir.
-> aflarea liceului in care am intrat. O pun pe seama oboselii, insa am plans de fericire cand am aflat ca am intrat unde am vrut, pe profilul pe care l-am ales. Se risipise aproape toata tensiunea. Mai era totusi problema de mate-info intensiv engleza sau info, cauzata de acelasi cod la doua profile asemanatoare, dar totusi diferite, care insa s-a rezolvat ulterior, unde am aflat ca sunt a intensiv engleza, exact cum mi-am dorit.
-> inceputul scolii si descoperirea colectivului dupa care am tanjit din generala - o clasa unita.
-> sfarsitul semestrului I de bobocie, cu bune, cu mai putin bune, cu medii neasteptate - 9 la fizica O_o -, medii generale cu mult peste asteptari - 9.65. Trebuie sa ma laud.-
-> vacanta de iarna, cu iesiri cu prietenii, simtit bine, tot talcamul.
Bineinteles, exista etape pe care le-am omis, fie nu aveau o pondere prea mare, fie am decis sa le tin pentru mine.
  Anul asta a trecut prea repede, nu crezi?

Un comentariu:

  1. Interesant acest review al anului 2012.Si da sunt Bogdan:D.Apreciez blogul tau si recunosc ca sunt putin surprins de faptul ca ai aceasta tarie de a publica trairile tale.Sunt foarte impresionat de calitatea scrierilor tale,a gandurilor exprimate pe `hartie neagra` a jurnalului virtual pe care il deti .Desigur,sper ca acest an sa cuprinda cele mai mici realizari ale tale(pe romaneste si la mai mare).Am ramas si mai surprins ,de asemanarea, review-ului tau cu al meu(desi al meu nu este asternut pe hartie[blog whatever]).Dupa cum am mai spus mult noroc in noul an si un an nou care sa il intreaca in realizari (si ca numar,cat si ca importanta)pe precedentul
    Yours ,Me Me

    RăspundețiȘtergere