duminică, 24 iulie 2011

Ai plecat.

Orgoliul meu ranit te vrea.
Trupu-mi invinetit cerseste o alinare.
In urechi imi tiuie linistea - Am nevoie de vocea ta!
Ochii meu au nevoie de privirea ta.
Buzele mele vor sa-ti guste pielea.
Degetele mele vor sa-ti caute mana.
Spatele meu vrea sa fie inconjurat de bratele tale.
Picioarele mele vor sa se odihneasca peste ale tale.
Inima mea vrea sa bata langa a ta.

Miroase a mort. Miroase a tine.
Caci ai plecat din lumea asta.
Te-ai lasat pacalit de negura ce plutea deasupra noastra.

De ce nu ai ramas langa mine?!
Te-as fi invatat sa lupti.
As fi luptat umar la umar cu tine [ah! Cat tanjesc sa-mi las capul pe umerii tai!]

E prea tarziu.

Iau pistolul inca incins, manjit de sange [Cat de familiar e mirosul sangelui tau! De ce, oare?] si il duc la tampla.
Totul e bine cand se termina cu bine


T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu